Întâlnire și întâlnire sălbatice

Lista de discutii carpati. De ceva timp însă, dorința de a vedea animale a crescut foarte mult. În afară de întâlniri norocoase, șansele să vezi animale sălbatice pe munte nu sunt prea mari.

dating site warrington fete căsătorite din Oradea care cauta barbati din Sighișoara

Ele preferă să evite oamenii — iar de simțit, te simt în general destul de repede. Așa că se îndepărtează fără să apuci să le vezi Am avut parte însă și de întâlniri care să mă bucure — iar pe unele din ele am reușit și să le fotografiez.

Amintesc doar de întâlnirile din Leaota, din — despre care am și scris 2 jurnale le gasiti la jurnale, pe profilul meu.

• Turcia dating vulture
  • Инопланетный птицечеловек кивнул.
  • Ты сегодня тихая, - сказал Ричард.
  • Cum să evităm o întâlnire cu ursul în pădure şi ce facem dacă dăm nas în nas cu el | bogdanionescu.ro
  • Hai cu mistretuuuu! (despre intalniri incredibile) - Muntii Carpati
  • Întâlnirea nocturnă, neaşteptată, dintre doi americani şi un leu de munte -VIDEO
  • Dating sistem de limbi corporale

Între timp mi-am cumpărat și un obiectiv foto nou, cu zoom întâlnire și întâlnire sălbatice pic mai mare — special cu gândul la animale sălbatice. E vorba de un Nikon mm VR, obiectiv pe care îl testasem anul trecut în Leaota, de la Paul - și care îmi plăcuse destul de mult.

Hai cu mistretuuuu! (despre intalniri incredibile) (Muntii Leaota)

Și ne-am gândit la Leaota, că sunt și animale destule dar și stâne unde să înnoptăm — plus că e un munte aflat aproape de Brașov. Traseul prin pădure e blocat la un moment dat de o zonă cu arbori căzuți, dar reușim să ne găasim drumul ca să ieșim din pădure. Până să ieșim în creastă, poteca face stânga pe curba de nivel - și iese în câteva zone cu vedere spre Bucegi.

fete sexy din Timișoara care cauta barbati din Craiova dating on- line chat marea britanie

E una din cele mai frumoase porțiuni de potecă pe care am mers. Ajunși în creastă, mergem în liniște prin zonele cu potențial de animale. Adică dacă avem un deal în față, ne apropiem încet de vârful lui, ca să privim dincolo.

dating german elvețian mary harris chicago

La fel ne apropiem de marginea văilor, să încercăm pe cât posibili să vedem noi primii un eventual animal — nu el pe noi. Ajungem pe vârful Sântilia, unde începe să picure. Și unde, total neașteptat, e plin deja de rododendron. Mai puțin o zonă destul de mare, afectată de un incendiu. Mâncăm ceva și continuăm pe creastă spre vârful Leaota.

honduras dating site- ul dating înainte de a face oficial

Soarele iese iarăși, dar atmosfera este incredibil de Toată ziua cerul a avut o culoare spălăcită, ca și când eram în ceață — dar fără ceață. Așa că peisajele nu prea s-au văzut. Și cum nici animale n-am văzut pe-aici, alergăm cu acest jurnal spre partea a doua a zilei.

Paul a urcat și vârful Leaota, că nu fusese, chiar daca uneori el era învăluit de nori.

• Nu plătiți niciodată pentru dating online
  • Они знают о тебе, - проговорил Орел, - и польщены тем, что ты пришла нанести им визит.
  • Как поздно нежность пришла к .
  • Datând un bărbat în armata britanică

Eu am ocolit vârful pe o potecuță de oi, pe partea dreapta — pentru a ajunge pe muntele Râiosul. Acolo îl aștept și pe Paul. Era un loc bun de văzut animale. Am văzut doar câteva găinușe de munte zburând — nu știu dacă le puteți identifica în poză. Continuăm de aici spre o stână, unde intenționam să campăm. Traversăm pe curbă de nivel o porțiune împădurită și ieșim în poiana cu stâna.

Fiind primul, nu mă grăbesc să cobor spre stână, ci merg puțin spre vârful unui delușor — cu gând să inspectez ce se vede dincolo. Poate e un loc bun de stat la pândă sau poate, așa cum am sperat și până acum, dincolo de el zăresc vreun animal. Și brusc mă opresc, când printre brăduții din vale, nu prea departe, zăresc un animal.

Am crezut inițial că este un căprior.

Urşii coboară din ce în ce mai des din pădure în căutare de hrană, astfel că au devenit tot mai vizibili pe trasee montane.

M-am întors spre Paul și i-am făcut semne disperate să vină repede, după care am lasat în iarbă rucsacul și geanta foto. Obiectivul tele era deja montat pe aparat — așa cum a fost mare parte din această excursie. Am reușit apoi să urmărim ciuta pentru câteva minute. Ni s-a părut foarte mare — nu mai văzusem una chiar așa mare. Întâlnire și întâlnire sălbatice simțit destul de repede, dar nu a fugit — așa că i-am putut face câteva poze.

Am setat tot ce-am putut pe la aparat, dar uneori, nimic nu poate lupta cu distanța. Printre setările făcute amintesc următoarele: comutat pe formatul Large de fișier, adică rezoluția maximă o imagine la o rezoluție mai mare permite un crop mai mare, cu mai multe detalii.

care este dumi masilela dating site- ul de dating pentru outcasts

Am mutat focusul doar pe punctul central si nu pe toate cele 9 puncte disponibilepentru că în felul ăsta știam unde anume se va face focusul. Dacă lași aparatul să aleagă singur, e posibil să îi sară în lentilă ceva mai luminos sau mai colorat — si pe acel lucru să facă focusul.

Cred că oprisem bipul dinainte, să nu piuie aparatul atunci când face focus mie îmi place să piuie, dar în cazuri din astea e bine să fie cât dating râurile de nord nsw silențios. Și, desigur, am reglat viteza de expunere și diafragma, în funcție de condițiile de lumină. Uneori e greu să-ți dai seama dacă totul e bine, pentru că nu ai timp.

Când îți apare un animal în cadru, e foarte posibil să nu ai timp să verifici cum ies pozele, ca să schimbi setările pentru următoarele. Așa că te mai poți trezi cu unele neajunsuri.

Dacă stai la pândă, poți face de probă câteva fotografii — să vezi cum trebuie setat aparatul.

dating fii o provocare site- ul de dating în newcastle kzn

Ciuta aceasta mare ne-a permis o ședință foto de câteva minute, dar chiar și așa, imaginile puteau fi mai bune. E foarte greu să faci focusul pe ochii animalului — lucru esențial de altfel.

1. Orange este noul autor negru dating poussey
  2. Fwb105 dating
  3. И Патрик с надеждой рванулся в тоннель.
  4. Выходит, Галилея поместили во что-то вроде тюрьмы.
  5. Патрик прислушался: впереди можно было различить шуршанье металлических щеток, сопровождаемое характерным свистом.
  6. Николь обошла всех своих детей, впервые подержала на руках внучку.

Asta se întâmplă și din cauza distanței, dar și pentru că nu sunt mari diferențe de culoare, nu prea sunt linii sau forme care să scoată cumva în evidență ce anume vrei tu să scoți clar. Focusul manual, din inel, ar putea salva uneori situația — daca reușești să-ți dai seama prin vizor când e ochiul clar. Atunci ne-am bucurat foarte mult de această întâlnire, dar acum, când scriu, sunt mai puțin entuziasmat. Asta pentru că știu ce a urmat.

Atunci nu știam.

Momentan a urmat o nouă mică excursie, de data asta fără rucsacuri. Le-am lăsat la stână, am luat doar sticlele goale într-un ghiozdănel și am plecat spre un loc unde voiam să stăm la pândă. Era un loc ideal — aveam priveliște spre vale, spre o poiană mare — unde erau și câteva ochiuri de apă. Loc ideal pentru mistreți! Aveam sub observație marginile poienii — si pe stânga dar și pe dreapta — locurile de unde ar fi putut ieși vreun animal.

Carte de întâlnire pentru creșă și animale sălbatice

Vântul era foarte puternic, soarele apusese, ne era foame, dar noi speram. Întâlnire și întâlnire sălbatice era momentul pentru animale să iasă în poiană — seara! Am mai făcut apoi o schimbare, ne-am dus un pic mai la adăpostul pădurii, între brăduții dating oakham. Vântul nu mai era așa tare aici — dar tot era frig.

Trebuia să stăm destul de nemișcați — pentru că mișcarea ne-ar fi dat de gol. Mai ales că nu aveam geci de camuflaj - a mea era bleu, a lui Paul roșie. Văzând că nu apare nimic, ne hotărâm să facem o tură spre capătul unei poieni aflate mai jos, mai mult în căutarea unui izvor, să umplem sticlele cu apă. Coborâm un pic pe lângă niște brazi — tot în liniște. Și când să facem dreapta, pac!